Informação relacionada com a pesquisa
Administração pública (2)Avaliação da formação (1)Ciência política (1)
Civil servant (1)Directory (1)Educação (1)
Education (1)Ensino (1)Ensino superior (1)
Estados Unidos (1)Funcionário público (1)Higher education (1)
Hungary (1)Hungria (1)International affairs (1)
Investigação (1)Job satisfaction (1)Multilinguism (1)
Multilinguismo (1)Política internacional (1)Political science (1)
Public administration (2)Public service (1)Repertório (1)
Research (1)Russia (2)Satisfação no trabalho (1)
Serviço público (1)Teaching (1)Training evaluation (1)
United States of America (1)

Base - INA. Pesquisa: ("IHS Teaching Public Administration"+"IHS Teaching Public Administration$")*("DT 201611$"+"DT 201611$$") Ordenação: Título Resultados de 1 a 5 sobre 5 encontrados.
Enviar resultados por:
Envio de resultados por email
  
impressão de resultados
  
Exportação de resultados para iso2709
  
Visualizar no formato:
Seleccionar resultados:
    

Autor: PALLAI, Katalin
Título: Assessment of effectiveness of public integrity training workshops for civil servants : a case study / Katalin Pallai and Aniko Gregor
In: Teaching Public Administration. - ISSN 0144-7394. - V.34, n.3 (Oct. 2016), p.247-269
Assuntos: Funcionário público / Avaliação da formação / Hungria
Subject: Civil servant / Training evaluation / Hungary
Cota: P222 INA
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Estados Unidos

Outro(s) autor(es) : Gregor, Aniko



Marcar

Autor: ENGBERS, Trent A.
Título: Comparative research : an approach to teaching research methods in political science and public administration / Trent A. Engbers
In: Teaching Public Administration. - ISSN 0144-7394. - V.34, n.3 (Oct. 2016), p.270-283
Assuntos: Ciência política / Administração pública / Investigação
Subject: Political science / Public administration / Research
Cota: P222 INA
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Estados Unidos



Marcar

Autor: RUBTCOVA, Mariia
Título: Implementation of content and language iintegrated learning (CLIL ) programmes in Public Administration : russian students' and matriculations' option about their first CLIL experience / Mariia Rubtcova and Valentina Kaisarova
In: Teaching Public Administration. - ISSN 0144-7394. - V.34, n.3 (Oct. 2016), p.229-246
Assuntos: Educação / Multilinguismo / Administração pública / Russia
Subject: Education / Multilinguism / Public administration / Russia
Cota: P222 INA
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Estados Unidos

Outro(s) autor(es) : Kaisarova, Valentina



Marcar

Autor: BRIGHT, Leonard
Título: Public service motivation and socialization in graduate education / Leonard Bright
In: Teaching Public Administration. - ISSN 0144-7394. - V.34, n.3 (Oct. 2016), p.284-306
Assuntos: Serviço público / Satisfação no trabalho / Ensino superior / Estados Unidos
Subject: Public service / Job satisfaction / Higher education / United States of America
Cota: P222 INA
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Estados Unidos



Marcar

Autor: STRAUSSMAN, Jeffrey D., 1945-
Título: What do playing the trombone , becoming a comedian and teaching in executive education programs have in common ? Reflections from decades of bad jokes and wrong notes / Jeffrey D. Straussman
In: Teaching Public Administration. - ISSN 0144-7394. - V.34, n.3 (Oct. 2016), p.307-320
Assuntos: Ensino / Política internacional / Repertório
Subject: Teaching / International affairs / Directory
Cota: P222 INA
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Estados Unidos



Marcar